Κυριακή, Μαΐου 02, 2010

Με ξανθιές ανταύγειες σου είπα ……

Σκηνή Πρώτη

-Γεια σου!! Είμαι ο George!!!

-Γεια! Και εγώ η Delight!!! Αυτή που τόσο καιρό σου μιλά …..

-αυτή που τόσο καιρό έχει κλέψει το μυαλό μου!

-αυτή που τόσο καιρό θέλει τόσο να σε δει και να σε γνωρίσει.

-Τι λες ; Περπατάμε; Θέλω να πάμε στην θάλασσα! Εκεί που τόσα όνειρα κάναμε καράβια και τα αφήσαμε να ταξιδέψουν. Εκεί που μας περιμένει η ακροθαλασσιά να φτιάξει ένα ακόμα καράβι ……φορτωμένο με τα ίδια χρώματα και τις ίδιες σκέψεις και να το στείλει στο μαγικό του, μοναδικό μπάρκο  …… για ταξίδι στις οπτασίες του ονείρου παρέα με τον ήλιο που δύει και χρωματίζει την ρότα του με βαθυκόκκινες σκιές.

- ……… ναι, εκεί στο παγκάκι που κάτσαμε παρέα να κοιτάμε την θάλασσα, αγκαλιασμένοι, να γείρω το κεφάλι μου στον ώμο σου και τα μαλλιά μου να χαϊδεύουν το πρόσωπο σου …… εκεί που κυλιστήκαμε στην υγρή άμμο…… με γυμνά σώματα ………

- να αφήσουμε τα αποτυπώματα των κορμιών μας που θα σβηστούν απ’ το επόμενο κύμα που θα έρθει να δροσίσει το πάθος…….

- ………………………

 

Σκηνή Δεύτερη

-σβήσε το φως θέλω να βλέπω μόνο τις φλόγες των κεριών που τρεμοπαίζουν στις ανάσες μας ……………

-το κόκκινο που τυλίγει τον χώρο από την λάμπα της εξόδου κινδύνου … χα χα κίνδυνος …… δεν νιώθω πια τίποτα …… μόνο την θηλιά του σχοινιού που τυλίγεται στο λαιμό μου ……

- το περίγραμμα του κινδύνου είναι μόνο σε αυτήν την μαγική σιλουέτα που τραβάει την ματιά σαν μαγνήτης και κάνει τον νου να ριγά και να χάνει την λογική του. Αλήθεια ένιωσες ποτέ την λογική σου να φεύγει; Να νιώθεις πως δεν υπάρχουν λέξεις με λογική σειρά; Μόνο λέξεις, …… άγγιγμα, πάθος, κόκκινο, κλάμα, ρίγος, αγάπη, τρέλα, βράδυ, ήλιος, ζωή, ανάσα, λυγμός ………

- ………………………………………

 

Σκηνή τρίτη

- κούρνιασε εδώ, στην αγκαλιά που τόσο σε πόθησε. Στα χέρια που τόσο λάτρεψαν το ψηλάφισμα του κορμιού σου. Σε αυτό τον νου, που τόσο σε πόθησε και προσπαθούσε να πλάσσει ταξίδια με λέξεις που κάποτε δεν έβρισκε και έπλαθε χρώματα και έσπερνε σπόρους περιμένοντας να φυτρώσουν να γίνουν δέντρα για να ανέβει στα κλαδιά του και να σε ψάξει εκεί στα άνθη του ονείρου. Στον βουβό πόνο μια ψυχής που τρεμόπαιζε στο αχυρένιο αλώνι με τα χιλιάδες πίξελς που αναβόσβηναν και σχημάτιζαν μορφές αλλόκοτες και αυτή γνώριζε πως εσένα ποθούσε και καρτερούσε να της δώσεις μια στάλα δροσιάς να ξεδιψάσει με την δροσοσταλιά της αυγής.

-………………………………………………………………………

 

 

 

Υ.Γ. η φωτό δική μου!

31 σχόλια:

fish eye είπε...

ναι, το εζησα αυτο το ''περα απο τη λογικη''

ωραιες εικονες του μυαλου george..
επιασες κοκκινο εχθες;)

Ανώνυμος είπε...

Σκηνή Πρώτη

-Γεια σου!! Είμαι ο George!!!
-Γεια, ποιος George ? Συγνώμη αλλά πρέπει να με έχετε μπερδέψει με κάποια άλλη!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
………………………………….
Καλό μήνα Γιώργο μου!
Όμορφο!
Ονειρεμένο!
Πολύχρωμο!
Γεμάτο με ευχάριστες εκπλήξεις!

Η φωτογραφία σου είναι ένα έργο τέχνης! ΥΠΕΡΟΧΗ!

Πολλά πολλά Μαγιάτικα φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ακούγοντας το δεύτερο υπέροχο τραγούδι…κάπου ο στίχος λέει για «πάντα»…

Χμ…μια συμβουλή από την Κοραλλένια…αν η καλή σου «Delight» είναι Δίδυμος…δεν θα σου πει για πάντα…ούτε στα ψέματα…να προσέχεις…Γιώργο μου…είσαι και σε μια ηλικία…

Γιατί στα λέω όλα αυτά…εεεε μα για να μην έρθεις μετά στη Δρ Κοραλλένια και να ζητάς τα ρέστα! Αχαχαχαχαχααχαχαχχαα

φιλιάαααααααααα

George είπε...

φεγγαρένια
τυχερή που το έζησες! Σημαίνει πως αγάπησες και αγαπάς την ζωή και ξέρεις τι άλλο μεγαλύτερο σε αυτήν την ζωή απο το να την αγαπάμε;

Όχι .... χθες δεν έπιασα κόκκινο!!

George είπε...

Κοραλλένια
έχει και αρκετές ακόμα εκδοχές.
-Γειά σου είμαι ο George
- Γειά και εγώ ο Νώντας ..... χεχεχε

ή - Γειά εγώ είμαι η delight. Αααα δεν μοιάζω τόσο στην φωτογραφία γιατί δεν ήταν δικές μου αλλά τις μικρής μου ξαδέρφης.... χεχεχεχεχε

Σε ευχαριστώ για το τόσο ενθαρρυντικό σχόλιο για την φωτογραφία μου.
Καλό μήνα και απο μένα.

George είπε...

Κοραλλένια
ευτυχώς που μου το είπες αυτό για τους διδύμους!!!
Ρώτησα και μου είπε πως είναι Παρθένος!!! Δεν πιστεύω να ισχύει και σε αυτούς????
Πάντως αν ισχύει γράψτο μου για να ξέρω τι να κάνω.
Όσο για την ηλικία μου.... χμ.... μου πήρε τρία χρόνια για να συμβιβαστώ μαζί της και να σαι σίγουρη πως ότι και να πεις δεν με πτοείς.....

Τώρα αν μετά θα χρειάζομαι γιατρό θα ξέρω να μην έρθω σε σένα. Θα ψάξω για άλλη γιατρίνα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οταν βλέπω γλάρους (ακόμη και στα βίντεο) πάντα χαμογελάω

΄Ομορφος τούτος ο μήνας της ΄Ανοιξης και συ πιο ανήσυχος από ποτέ... ΄Ομορφο συναίσθημα.. που ζωή
σημαίνει

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Αααα δεν ξέρω για τους παρθένους…να ρωτήσουμε τη Λίλιθ να μας πει…

Πάντως μια συμβουλή από μένα…αν και είμαι 15 χρόνια μικρότερη σου… Κάνε αυτό που σου λέει η ψυχή σου!

Πολλά πολλά φιλιά!

George είπε...

Γλαρένια
έτσι ακριβώς .... ζωή που είναι μια και μοναδική! Δεύτερη ευκαιρία δεν έχει!!!!
Καλό μήνα και σε σένα.

George είπε...

Κοραλένια
δλδ η Λίλιθ ξέρει??? Αν την ρωτήσεις για να μην ξανακάνεις τον κόπο ρώτησε την και για μια Τοξότη που έχω στα υπόψιν μου!!
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή! Θα την τηρήσω!!!

Ανώνυμος είπε...

Να τη ρωτήσεις μόνος σου!
Ακούς εκεί θέλει και για Τοξοτίνα!
Χαχαχαχαχαχα

Σε πειράζω έτσι…
Χαίρομαι που επέστρεψες…

George είπε...

Korallenia
εγώ πάλι δεν σε πειράζω καθόλου!!!

Απλά μια που προσφέρθηκες να μάθεις είπα να το εκμεταλλευτώ και να το έχω στα υπόψιν μου..

Και εγώ χαίρομαι που σας ξαναβρήκα!

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μου, κοίτα τι βρήκα για σένα….

Πώς φιλάει ο Παρθένος: Η παρθένος είναι ένα από τα τρία ζώδια της γης. Οι παρθένοι φιλάνε αποφασιστικά και με σκοπό να κερδίσουν τον παρτενέρ τους. Εφόσον θέλουν να σας κερδίσουν με τα φιλιά τους δεν θα το αποφύγετε. Κυριολεκτικά αγαπάνε τα φιλιά. Ιδανικοί παρτενέρ: Αιγόκερως, ιχθύς, καρκίνος.

Με την παρθένο λοιπόν!

Επίσης διάβασε κι αυτό για Αιγόκερους…

Πώς φιλάει ο Αιγόκερως: Οι αιγόκεροι είναι ένα ζώδιο της γης. Οι αιγόκεροι είναι πειθαρχημένοι και συγκρατημένοι. Τα φιλιά τους είναι ελεγχόμενα και συχνά δείχνουν ότι βαριούνται. Αυτό δεν ισχύει, απλά προσπαθούν να μην χάσουν τον αυτοέλεγχό τους. Οι ιδανικοί παρτενέρ είναι ο ταύρος, ο ιχθύς, ο καρκίνος και η παρθένος.

George είπε...

Korallenia
έτσι εξηγείται η προσέλκυση μου για τις παρθένους!!! Όπως βλέπω ταιριάζουμε αρμονικά θα έλεγα!!

Με απασχολεί πάντως που δεν βρήκες κάτι για τις Τοξότες!!!!!! Μάλλον πρέπει να τις ξεχάσω όπως λέει και το ζώδιο μου. Πάντως αυτό με τους Ιχθύς ... χμ ... μήπως να το ξανασκεφτώ? Χμ!!!

Όσο για τα υπόλοιπα που λέει για τους Αιγόκερους καλά είναι να μην πω τίποτα και έτσι χάσω τον αυτοέλεγχο αν τύχει και με διαβάσει κανείς!!!!!

Σε ευχαριστώ πάντως για την συμπαράσταση που μου δείχνεις!!!!
Βρε μήπως δεν είσαι δίδυμος και είσαι παρθένος και δεν το ξέρεις??? :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα άντεχα με τίποτα να είμαι Παρθένος Γιώργο μου! χαχαχαχαχαχα

Διδύμακι είμαι και μάλιστα από τους πρώτους….αυτό το μήνα θα γίνω 27 χρονών!

Μα, γιατί ρωτάς?
Χμ…

Artanis είπε...

Afierwmeno exairetika :)

http://www.youtube.com/watch?v=vv9ClFpAeSw&feature=channel
kalhmera apo NZ, se filw...
(Th fwto, na thn parw? Den exei paparounes sth NZ :(

Ασκαρδαμυκτί είπε...

"Παίζει" και το εξής συνοπτικό σενάριο:
- Γειά σου, είμαι ο Γιώργος.
- Άντε να χαθείς σαχλέ!
- Πάμε έναν ρομαντικό περίπατο στην ακροθαλασσιά;
- Πόσον καιρό έχεις να πηδήξεις ρε μλκ;

George είπε...

Κοραλλένια
με τίποτα ε?
Όλα σε αυτόν τον μήνα θα συμβούν! Εσύ θα κλείσεις τα 27 και εγώ λέω να κάνω πάρτυ να γιορτάσω ..... ε .... κάτι θα βρω να γιορτάσω!
Αλήθεια αν σε καλέσω θα έρθεις??

George είπε...

Αρτάνις φίλη μου
δυστυχώς την αφιέρωση δεν με αφήνει να την δω! Λέει πως δεν υποστηρίζεται στην χώρα μου!
Όσο για την φωτό χάρισμα σου! Δεν έχει παπαρούνες στην ΝΖ???? Με παραξενεύει τούτο!
Μια καλησπέρα απο Ελλάδα!

George είπε...

Φίλε Άσκαρ
Το σενάριο σου το βρήκα πολύ ρομαντικό και δεν το περίμενα απο σένα! Τι έγινε??? Άρχισες τα ρομαντιλίκια!! Σύνελθε!!! Πάνω που άρχισα να σκέφτομαι πιο κυνικά θα γίνεις εσύ ρομαντικός??? χαχαχαχα
Τελικά ρε φίλε αν ανέβεις προς τα δω πέρνα να κεράσω τσίπουρο και να τα πούμε!
Δεν ξέρω γιατί αλλά είμαι σίγουρος πως θα ανέβεις!!!!

Uid είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Uid είπε...

Σου είπα κάτι στη Zion ένα βράδυ... αλλά μάλλον είχες φύγει.
Απ' ότι βλέπω όμως... είναι σα να το άκουσες.
Αυτό είναι που μετράει.

Τώρα για τα υπόλοιπα... δεν είμαι τόσο φίλος όλων αυτών των... συναισθηματικών σήμερα μιας και γυρνάγαμε με κάτι καθάρματα στα στενά του Ρίο... καταλαβαίνεις πιστεύω... και το συναισθηματικό μου έχει... πως να το πω... κατασταλεί κάπως αυτή τη στιγμή...

Θα σου πω όμως μια... γερή Καλημέρα... που πιστεύω πως θα μετράει όσο χίλιες λέξεις:


ΚΑΛΗΜΕΡΑ GEORGE!

Και αυτό, για party σου.

Fair Winds

pretending είπε...

κολλητουλη μου,βλεπω τελικα οτι η εμπνευση δεν σου λειπει...
καλοκαιριαζει...το προσεξες?

αγγιγμα,παθος,ριγος,τρελα,ανασα...
σ'αυτες τις λεξεις εμεινα εγω...
θα προτιμουσα ομως ερωτα αντι αγαπη,το ξερεις αυτο...

ειδες τελικα, που μεχρι κι ο ασπονδος αρχισε τα ρομαντιλικια?
τον χαλασαν κι αυτον οι κακες παρεες...
φιλι καλοκαιρινο...

George είπε...

φίλε Όσιρις
είναι αλήθεια πως δεν θυμάμαι κάτι! Μάλλον είχα προλάβει να φύγω! Θα ήθελα πάντως να το ακούσω γι αυτό αν θέλεις στείλε το με μεϊλ.
Όσο για τα ρομαντικά όπως λες τα βαρέθηκα και εγώ καθώς χθες έτρεχα σε κάτι ωραία καταγώγια που πήραν το μυαλό μακριά! Που καιρός για ρομαντισμούς!

Το δώρο σου εξαιρετικό και λέω να το χρησιμοποιήσω όταν έρθει η ώρα!
Την καλησπέρα μου φίλε!

George είπε...

κολλητούλα
σε έχασα !!! Ελπίζω να απολαμβάνεις τον έρωτα με κακές παρέες!

Όσο για τον άσπονδο δεν μπορώ να τον αναγνωρίσω πια! Τον χάλασε κάτι αυτόν και δεν ξέρω και τι :)
Ελπίζω να συνέλθει γρήγορα !!!!

takis είπε...

Γιώργο , κοίτα εγω είμαι Ιχθύς..
αν θέλεις μερικές συμβουλές λεω..
για φιλιά και τέτοια..

Εμείς δεν έχει τσίπουρο ?!

George είπε...

Τάκις
ασε λέω να βρώ άλλο ιχθύ να μου τα μάθει!! χεχεχεχε!!!!

Το τσίπουρο φίλε κερνιέται σε όσους το θελήσουν!! Έλα εσύ ......και αν έρθεις χειμώνα θα βρούμε καζάνι για τσίπουρο φρέσκο!! χεχεχε

pretending είπε...

κολλητουλη,εγω ειμαι λιονταρινα...
τι λες?
επιμενεις σε ψαρακι?

George είπε...

κολλητούλα
λιονταρίνες δεν γνώρισα ποτέ !!!! Πως είσαστε ακριβώς?? Κάτι σαν μεγάλες γατούλες??
Και ξέρεις μ' αρέσουν οι γάτες!!!

pretending είπε...

καπως ετσι...
στο πιο αγριο ομως...

George είπε...

κολλητούλα
...είδες για να κάνω κακές παρέες άρχισαν να μ' αρέσουν και τα άγρια!!