Κυριακή, Μαΐου 09, 2010

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου!

Ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Το τραγούδι ΥΠΕΡΟΧΟ!

Χρόνια Πολλά σε όλες εμάς τις μανούλες!

Να έχεις μια πολύ όμορφη Κυριακή!

Φιλιά Πολλά!

George είπε...

Κοραλλένια
χρόνια σου πολλά για όλα τα καλά και όμορφα που ξέρετε όλες εσείς οι μανούλες να μας προσφέρεται απλόχερα.

Μια όμορφη Κυριακή και για σένα !!!!

mar9659 είπε...

Πόσο θάθελα να ζούσα τούτες τις στιγμές που λέει στο τραγούδιτου ο Παπακωνσταντίνου,Α!!ρε Μαμά!!!Τις ζω σαν σκέψη στο μυαλό μου!!!Μα δεν πειράζει είμαι εγώ Μαμά πιά....Χρόνια πολλά σ'εμας τις μανούλες και σ'όλες τις μανούλες του κόσμου!!! Καλό σου απόγευμα Κωστή !!

mar9659 είπε...

Συγχώρα με Γιώργο ήθελα να πώ....Είμαι λίγο φορτισμένη σήμερα!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη δική σου μανούλα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

George είπε...

Μαρία
και αν δεν πρόλαβες να τις ζήσεις τουλάχιστον είναι εξαιρετικό το ότι μπορείς να τις προσφέρεις!!! Εξαιρετικό και μοναδικό για το κάθε παιδί!!!!
Χρόνια σας πολλά να προσφέρεται πάντα την ομορφιά σας σαν μαμάδες!!!

George είπε...

Γλαρένια
χρόνια σου πολλά μανούλα και ελπίζω να το άκουσες αυτό απ όλες τις διαφορετικές φωνούλες που σε περιτριγυρίζουν!!!!
Σε ευχαριστώ και για το δωράκι σου!!!!

D.Angel είπε...

Χρόνια πολλά κι από μένα στις μητέρες!Φιλιά πολλάαααααααα

Artanis είπε...

Χρόναι πολλά σε όλες και χρόνια πολλά μου κι εμένα...
καλησπέρα George, σε φιλώ...Να χαίρεσαι τη δική σου μητέρα...

George είπε...

Αγγελάκι
καλημέρα, και να θυμόμαστε οτι τις μανούλες πρέπει να τις τιμούμε κάθε μέρα. Ακόμα και σήμερα ένα φιλί, αν την έχεις κοντά σου, δώσε το και σίγουρα θα πιάσει τόπο.

George είπε...

Αρτάνις
το χρόνια πολλά πιστεύω πως το άκουσες σίγουρα χθες απο τα στοματάκια που ήθελες να το ακούσεις. :) Και ελπίζω πως και εσύ το είπες έστω και τηλεφωνικά (αν αυτό είναι δυνατόν) εκεί που έπρεπε να το πεις.

Την καλημέρα μου απο την Ελλάδα.

takis είπε...

Δεν ισχύει φαντάζομαι για τις μάνες του ρητού,"μάνα μου εσύ"..

George είπε...

takis
χεχεχεχε!!! βρε άμα το νιώθεις αυτό το μάνα μου γιορτάζει και αυτή :)