Πέμπτη, Μαΐου 13, 2010

…………………………………………………………………………

 

12 σχόλια:

pretending είπε...

εισαι απιστευτος...
σα να ξερεις...
μ'εκανες να ... και δεν το θελω...
δειχνει αδυναμια και δε θελω να φανω αδυναμη

φιλια κολλητουλη μου...

Artanis είπε...

Ωραίο τραγούδι, το ακούω τώρα...Κάτω όμως από το βίντεο αυτό, δείχνει ένα άσπροκενό στο ποστ...Μήπως ήθελες να ανεβάσεις και κάτι άλλο και απέτυχε;
Καλησπέρα σου είπα;

George είπε...

κολλητούλα
που ξέρεις ..... μπορεί και να ξέρω .....
οχι.... οχι..... εσύ είσαι δυνατή και δεν πρέπει να δείξεις και να γίνεις αδύναμη ......
Η αδυναμία δεν είναι καλός σύμβουλος ποτέ στην ζωή μας.

George είπε...

Αρτάνις
δεν ξέρω γιατί σου βγάζει αυτό το άσπρο που λες. Υπάρχει ένα βίντεο σε ποίηση του Ελύτη...
Να αυτό http://www.youtube.com/watch?v=EbSJPHcmyug&feature=player_embedded#!
Εγώ το βλέπω κανονικά πάντως και ελπίζω και όλοι σας.
Την καλησπέρα σου την άκουσα ήδη... και έχεις και λίγο μπάσα φωνή. :)

D.Angel είπε...

Καλημέρααααα

George είπε...

Αγγελάκι
η λακωνικότητα εστίν φιλοσοφείν !!!!
Καλημέρα!
Ακόμα περιμένω να μου τα σούρεις!!!! Σε βλέπω είσαι έτοιμη!!! Περιμένω!!!!
:-)

D.Angel είπε...

Μπααααα
Δεν έχω όρεξη τώρα!
Βαριέμαι! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας είπε...

23/05/2010 o 8anasis ksekinaei tin pagkosmia sunavlia tu gia to kalokairi 2010 apo to xwrio mas.elpizw na perasei k apo ta merh sas.
kalh antamwsh mesw musikis.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου!
Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!
Εξαιρετικές οι επιλογές σου και σήμερα…
Η μέρα φεύγει…ποιος την κλέβει…

Πάντως αυτό το σούρουπο…θα ήθελα να σου δώσω εγώ μια αγκαλιά που να έχει το χρώμα του δειλινού…

Πολλά φιλιά!

George είπε...

Αγγελάκι
ελπίζω να σου φύγει αυτή η βαρεμάρα γιατί με έκανες να βαριέμαι και εγώ!!! χεχεχεχε

George είπε...

μικρέ πρίγκηπα
ελπίζω και εγώ να περάσει και να μπορέσω να τον δω απο κοντά!!!

George είπε...

Κοραλλι μου
μάλλον πως έπιασε η ευχή σου και μου μοιάζει η Κυριακή να αντανακλά!!
Κοιτώ τον ουρανό που είναι γεμάτος σύννεφα μα εγώ βλέπω χρώματα πορτοκαλιά και ροδοκόκκινα !!!
Φιλιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τόσα όσα τα θαυμαστικά (ουφ !! λίγο νερό!!! χεχεχε)