Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2008

Επετειακό

...... έρχεται και η άνοιξη και όλα είναι λογικά!!!

11 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-))))
Ο ...έρημος στέγνωσε....

Γιωργάκη, μου 'φτιαξες τη διάθεση, να 'σαι καλά!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Αχ,η άνοιξη!!!
Όλα είναι λογικά και ... φυσιολογικά ;))

Καλή βδομαδούλα,Γιώργο μου:)

nyctolouloudo είπε...

Και ο πολύς ύπνος που με πιάνει; και αυτός στο ανοιξιάτικο πρόγραμμα είναι;

George είπε...

Γλαρένια μου
πάντα με καλή διάθεση εύχομαι!
Πάντως το Γιωργάκη δεν είναι κακό!!!

Ψυχούλα μου
φωτιά στα λογικά και φυσιολογικά! Μου αρκούν τα ελεύθερα και ευχάριστα.
Άνοιξη - χαρά - γέλιο - ανάσες ευωδιαστές να γεμίζουν το επιθήλιο της μύτης να ευωδιάζουν την φαντασία και να δίνουν άρωμα στην καρδιά.
Μ'αρέσουν τα "μου" ;)

Νυχτολούλουδο μου
ο ύπνος μάλλον είναι απο τις αρνητικές συνέπειες της άνοιξης. Βλέπεις μαζί της κουβαλά και τις αλλεργίες που ίσως να βγαίνουν σε υπνηλία. Άκου φάρμακο όμως:
Μόλις πάει να σε πιάσει η νύστα θα βάλεις τις φορμούλες σου, θα τρέξεις στην κοντινότερη περιοχή με δέντρα και λουλούδια, θα φροντίσεις να έχεις μια φωτογραφική να βγάζεις φωτό και θα αναπνεύεις με βαθιές ανάσες να γεμίσουν οι αισθήσεις και ο νούς με εικόνες. Πάντως εκτός αυτού υπάρχει και το φάρμακο του έρωτα. Ερωτεύσου με ότι βλέπεις γύρω σου και όλα θα περάσουν.
:))

kalynama είπε...

χαχαχαχα
τέλεια η φωτογραφία...

Καλή άνοιξη να έχουμε.. γεμάτη χαμόγελα, όπως μας αξίζει. :-))

Ανώνυμος είπε...

Χμ...διάθεση ανεβασμένη μετά από καιρό βλέπω και μ αρέσει πάρα πολύ.

Καλημέρα

George είπε...

kalynama
καλά τα λες γεμάτη χαμόγελα να είναι. Χαμόγελα και έρωτα!

freedula
και με εμένα με άρεσε. Τι ωραία να κρατήσει.
Καλημέρα.

purple είπε...

καλημερα με χαμογελα :-)))

George είπε...

purple μου
απάντησα με μια καλημέρα και εγώ αλλά δεν θέλησε να την γράψει εδώ.
Λοιπόν κάτσε να πιούμε μια ρακή παρέα για να τον σκάσουμε τον παλιομπλόγκερ.

candy's τετραδιάκι είπε...

Tσα! :)))


Σμουτσι :*

George είπε...

Βρε βρε καλώς την Καντουλίνα μας!
Σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!

Πώ πώ πως έγινες έτσι βρέ! Τι το έκανες το μαλλί;;;;; :)))