Παρασκευή, Μαρτίου 14, 2008

Οι καλύτερες ατάκες του ΑΡΚΑ

  1. Προσπαθώ να βγώ απο το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ απο που μπήκα
  2. Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες ανάπαυσης
  3. Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός
  4. Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό
  5. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε
  6. Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα. Μετά θα φοβάσαι να βήξεις.
  7. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα.
  8. Η ζωή χωρίζεται σε τρείς φάσεις: επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεχνάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
  9. Τη γυναίκα μου πάνω από όλα. Όλες τις άλλες από κάτω.
  10. Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
  11. Ακόμα και μια κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.
  12. Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
  13. Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το κάπνισμα και το ποτό που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα
  14. Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας.
  15. Κάντε οικονομία στο νερό : Πλυθείτε μαζί με ένα φίλο!!

11 σχόλια:

fish eye είπε...

oλα ενα κι ενα..πολυ γελιο..αχτυπητος ο αρκας..
φιλια

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δυο-δυο,
στη μπανιέρα δυο-δυό....ένα πράμα, ε;

9. Τη γυναίκα σου και τα μάτια σου....
Γιατί αν οι άλλοι έχουν τις δικές τους πάνω... τότε η δική σου ίσως συμπεριλαμβάνεται σ' εκείνες που έχουν...από κάτω
;-)

Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Γιώργο μου,το καλύτερο αντίδοτο στη θλιβερή κατάσταση που βιώνουμε!
ΑΡΚΑ άπαιχτος!!!

φιλί γλυκό;))

George είπε...

φεγγαρένια μου
καταπληκτικός ΑΡΚΑΣ με υπέροχες ατάκες.

Γλαρένια μου
πάνω κάτω το θέμα είναι να περνάνε καλά. :)) Ε! Τι λές;
Ροζένια αγκαλιά και ας τσιμπάει :))

Ψυχούλα μου
η σκωπτική ματιά του ΑΡΚΑ μου άρεσε πάντα
ένα γλυκό φιλί και απο μένα.

nyctolouloudo είπε...

Ψηφίζω το 10, 11 και 15!!!!

Χαμηλές Πτήσεις και Καστράτο!

(Και εδώ η ΔΕΗ; πολλά γλυκά φιλιά και αγκαλιές πέφτουν. αχ! τι κάνει το σκοτάδι...οικονομία βρε, οικονομία! Σαρακοστή δεν έχουμε; )

Black Diamond είπε...

Καλησπέρα.

Απαιχτος ο Αρκάς. Που τα βρήκες όλα αυτά???

Να σαι καλά.

George είπε...

nyctolouloudo μας
εγώ τα ψηφίζω όλα !
άσε τώρα που βρήκαμε ευκαιρία με τις διακοπές της ΔΕΗ να κάνουμε καμιά αγκαλιά και να δούμε με ποιά θα μας βρεί το φώς :)))

Μαύρο διαμάντι
καλωσήρθες εδώ.
Είναι υπέροχος ο ΑΡΚΑΣ. Συλλογή των ωραίων απλά.
Κάτσε να βάλω και μια ρακή να πιούμε παρέα. Άντε εβίβα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα χαρούμενη, γελαστή κι αισιόδοξη σαν τις ατάκες που μας φέρνουν χαμόγελο.

Πάντως το 2 και το 15 το ψηφίζω με 1000 ;)) Δεν θέλω σχόλια πονηρά ναι;

George είπε...

Χαρούμενη, γελαστή και αισιόδοξη να είσαι πάντα εύχομαι, αν και θα πρόσθετα και το πάντα ερωτευμένη και ερωτεύσιμη.
Πονηρά σχόλια εγώ;;;;
Ποτέ!
Αν δεν βρίσκεις φίλο για το 15 άσε ένα τηλέφωνο να δώ τι μπορώ να κάνω! ;)))

kalynama είπε...

Όλα ένα κι ένα είναι...
υπέροχα..
Θα μου πεις βέβαια.. Αρκάς είναι αυτός..

Καλό απόγευμα να έχεις

George είπε...

Καλό απόγευμα και σε σένα γλυκειά Καλυνάμα. Όπως τα λές για τον Αρκά.