Δευτέρα, Αυγούστου 03, 2009

Το βραβείο μου


Σήμερα είμαι χαρούμενος. Βραβεύτηκα. Ναί ένα ακόμα απωθημένο μου βρίσκει επιτέλους την γιατρειά του. Πρώτη φορά στην ζωή μου με βραβεύουν . Και μάλιστα παραλαμβάνω το βραβείο απο ένα πρόσωπο που χαίρει της εκτίμησης μου. Την καλή μου φίλη Freedula.
Freedula μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες να μου δώσεις αυτό το βραβείο. Βέβαια αντιμετωπίζω το πρόβλημα οτι στην αρχή δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα για το τι είναι ακριβώς αυτό το βραβείο, αλλά με μια αναζήτηση στον προσφιλή μου γκούγκλη βρήκα μια άκρη. Δεν σου κρύβω οτι μου άρεσε κιόλας. Το βρίσκω οτι τελικά μόνο με ένα τέτοιο βραβείο θα μπορούσα ποτέ να βραβευτώ. Το βραβείο της εγγύτητας. Περαιτέρω εξηγήσεις εδώ.
Πάντως για την απονομή δεν βάζω ούτε κουστούμια ούτε γραβάτες. Με το αγαπημένο μου τζίν και την μπλουζίτσα μου ήρθα. Άντε και λίγο απο το άρωμα που μου αρέσει.
Ιδού το βραβείο μου.
Και πάλι ευχαριστω και τώρα διαλέγω και τα δικά μου 8 βραβεία. Το ένα νομίζω οτι πρέπει να το ξαναχαρίσω στην Freedula (εμ εγγυτητας ειναι , τι να κάνω??) Τα υπόλοιπα 7 κατανέμονται ως παρακάτω:
  1. Γλαρένια μου δυστυχώς έτσι ειναι αυτό το βραβείο. Το εννοώ ως το άτομο που αισθάνομαι κοντά.
  2. Μαριλίτσα έρχεται η σειρά σου
  3. Ψυχούλα μου πως θα μπορούσα να σε αποχωριστώ
  4. άσκαρ ρε παλιόφιλε δεν σε ξεχνώ
  5. Κοραλένια μμμμ πιο καινούργια αλλά πολλές φορές δένομαι ακόμα και απο ένα καλημέρα :)
  6. Σοφία απο το μακρινό Λονδίνο (πάντως νομίζω οτι θα σου ταίριαζε ένα ταξιδιωτικό βραβείο. Βλέπεις με σενα ταξιδεύω. :) )
  7. και τελευταίο το γκλομπαλάκι που έχει ένα υπέροχο χιούμορ και μια δυνατή γραφή
Επέλεξα αυτά τα ονόματα καθώς με κάποιους τους γνωρίζω περισσότερο καιρό. Για μένα αυτός ο περιορισμός των 8 με δυσκολεύει καθώς όλους όσους έχω στην λίστα μου τους θεωρώ οτι έχουν κάτι να μου πουν και φυσικά τους αισθάνομαι κοντά μου.

48 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εσβησα το σχόλιο γιατί είχα παραλείψει την ψυχούλα.

Λοιπόν, Ορθή Επανάληψις:

Μπράβο σε ΟΛΑ τα παιδιά!!!

Τη marilitsa (θυμάσαι τα λίμερικ και τις μαντινάδες;) και τον Ασκαρντουλίνο ΝΑΣ τους ξ-e-ρω από παλιά όσο και σένα.
Βρε Μαριλιτσα, πώς τον έλεγαν το φίλο μας που έκλεισε το μπλογκ του, από Κρήτη είναι και που μας έδειχνε μέσω των αναρτήσεών του πώς να φτιάχνουμε μαντινάδες;

Τη Σοφία, δεν ξέρω για ποιό ανεξήγητο λόγο έχω δειλιάσει (είναι από τα μπλογκ που αισθάνομαι "μικρή" και αδέξια) να επικοινωνήσω μαζί της. Μου συμβαίνει με τη freedula και την ψυχούλα, αλλά προσπαθώ να το ξεπερνάω

Με την korallenia, τι να σου λέω "καπάκι" απ' όταν την πήρα μυρωδιά. Είναι που της αρέσουν και οι αγκαλιές μου
:-)


- Την eirini τη μάλωσα πριν από λίγο.
Η μάνα σου το ξέρει, της είπα, που μοιράζεις τα βραβεία σαν φεϊγ βολάν;

Γεώργιέ μου... η δική σου το ξέρει πως κάνεις ότι και η eirini ή μήπως να έρθω κατά πάνω να της τα πω;
:-)

Σ' ευχαριστώ (χαμογελάω)
Με συγκινείς (δάκρυσα) και
Με τιμάς ιδιαίτερα (είμαι ευγνώμων για την εκτίμηση)
΄Ετσι αισθάνομαι κι' εγώ για σένα,
Καλό σου βράδυ,

Φιλί και μεγάλη Γλαρένια αγκαλιά

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα! Να το χαρείς το βραβείο σου λοιπόν. Οχι καλέ της εγγύτητας, σιγά.

Αμ, είδες που καλά τα έγραφα για την άγνοια μας περί της σημασίας της; Ολοι καταλαβαίνουμε, αλλά όλοι ξαναδιαβάζουμε για να το εμπεδώσουμε. Μεγάλη τιμωρία ο κύριος που το ανακάλυψε! :))

Το άλλο, της ψυχής μας. Που το έχεις κατακτήσει με την αξία σου.

Εγώ σ ευχαριστώ που εδώ και σχεδόν δυο χρόνια, είσαι εδώ όποτε σε χρειαστώ, να μοιραζόμαστε μοναδικά.

Σε φιλώ πολύ



@Γλαρένια

Μα τι είναι αυτά που λες; Εγώ σε νιώθω κοντά μου κι ας μην περνάω συχνά. Από κανέναν δεν περνάω συχνά γιατί κατα περιόδους τραβάω μεγάλο ζόρι με τη δουλειά.

Εσύ ακόμα αισθάνεσαι ότι προσπαθείς;

Ανώνυμος είπε...

Επίσης μόλις τώρα διαπίστωσα από την λίστα σου ότι πρέπει να μου συστήσεις νέους φίλους.

Ναι george;

Ανώνυμος είπε...

Κι επίσης,

ένα ένα τα θυμάμαι :)))

είναι ΤΕΛΕΙΟ το νεό λουκ. Με έχει ξετρελάνει!

George είπε...

Γλαρένια μου
νομίζω οτι αυτό το βραβείο μας ταιριάζει. Όπως το λες. Είμαστε μια παρέα που γνωριζόμαστε εδώ και 2-3 χρόνια περίπου. Ε! να μην σας έδινα ένα βραβείο. :)
Περάσαμε πολλές στιγμές μαζί. Μάλιστα να σου πώ την αλήθεια μου τώρα τελευταία σκέφτομαι οτι θα έπρεπε να διοργανώσουμε μια συνάντηση. Καιρός νομίζω να τα πούμε και απο κοντά. Δεν ξέρω αν έχεις βρεθεί ποτέ σε τέτοιες συναντήσεις αλλά όσο το σκέφτομαι πιο πολύ μου αρέσει η ιδέα. Υπάρχουν και άλλοι βεβαια που πλέον χάθηκαν απο τον χώρο. Πάντως και απο πιο καινούργιους φίλους έχει πολύ καλούς και ελπίζω να τους έχω στα λινκ μου. :)
Θα μπορούσα να αναφέρω πολλές στιγμές που θυμάμαι απο την ζωή μας εδώ αλλά αυτό είναι για άλλη ανάρτηση. Τώρα χαίρομαι το βραβείο μου και το χαίρομαι διπλά καθώς το συνεχίζω με άτομα που τους νιώθω πολύ πολύ κοντά μου.
Την καλημέρα μου.

George είπε...

Freedula μου
τα λέω ήδη απο την ανάρτηση αλλά ας το ξαναπώ και εδώ. Το χάρηκα το βραβείο και μάλιστα επειδή προέρχεται απο σένα. Βλέπεις κάποιες συμπάθειες δεν κρύβονται :))).
Πάντως για το θέμα της εγγύτητας, όπως το είπες απο την αρχή. Όλοι το γνωρίζουμε αλλά πρεπει να ψάξουμε για να είμαστε και σίγουροι για το τι είναι. :)
Όσο για τα νέα μπλόγκ που έχω προσθέσει σου λέω να τα επισκεφτείς. Βλέπεις τελευταία προσπαθώ να προσθέσω καινούργιες φωνές και όσες έβαλα εδώ μου αρέσουν. Έχουν να πουν πολλά πράγματα. Στα συστήνω ανεπιφύλακτα.
Τέλος να πώ οτι χαίρομαι που σου αρέσει το νέο λουκ του μπλόγκ. Είπα να φέρω λίγο πιο φρέσκο αέρα εδώ. :)
Την καλημέρα μου με μια αγκαλιά και ένα φιλί.

Global Greek είπε...

Μαμπρούκ Μαμπρούκ Γιώργο!! Συγχαρητήρια αλλά Αραβικά!!
Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις αλλά πάνω απ'όλα να συνεχίσει να σε γεμίζει το μπλοκάρισμα!!!!!

Για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο σ'ευχαριστώ πολύ πολύ:-))))))))

Αποχωρώ αλλά θα ξαναπεράσω για καμια καινουργια μεταμεσονύχτια ψυχανάλυση ;-) έτσι για να μην ξεχνιόμαστε :-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά σου Γιώργοοοο.... τώρα που το βλέπω...πικράθηκα...
"δυστυχώς" που μου έδωσες το βραβείο....
Καλά σουυυυ....
:-((((

Φιλί και ας με πίκρανες και Γλαρένια αγκαλιά

George είπε...

Γκλομπαλάκι μου
έπρεπε να μου γράψεις πως λένε και το ευχαριστώ στα αραβικά για να μπορώ να σε ευχαριστήσω και εγώ στην αραβική. :)
Όσο για το βραβείο μην ξεχνάς πως είναι αυτό της εγγύτητας. Το δίνεις σε αυτόν που νιώθεις οτι είναι κοντά στις σκέψεις σου. :)
Μπορείς να περνάς όποτε σε αφήνουν τα τζίνια να το κάνεις και όποτε εσύ το θελήσεις. Εκτός απο μεταμεσονύκτιες ψυχαναλύσεις έχουμε και ωραία πρωινά μπουρεκάκια. :)
Την καλησπέρα μου.

George είπε...

Γλαρένια μου
γιατί μου το κάνεις αυτό?? Πάλι έκανα καμιά απο τις γνωστές μου μλκ και σε πίκρανα???
Για να βάλω τα γυαλιά μου και να ξαναδιαβάσω.
...........................
............................
Βρε λές??????
Ας κάνω μια προσπάθεια ακόμα.

Μια μεγάλη αγκαλιά και ένα φιλί τόσο τρυφερό όσο και η ψυχούλα σου.

Τι λές τώρα??? Περιμένω να δω.
:)
και δεύτερο φιλί για χαιρετισμό. :)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Εγώ τι να πω τώρα;...Γλυκέ μου,εμείς οι δυο θα τον πιούμε τον καφέ,πού θα πάει!
Κι εγώ δεν μπορώ να σ'αποχωριστώ :)..

φιλάκια κι αγκαλίτσα! ;)

George είπε...

ψυχούλα μου
να τον πιούμε επιτέλους. :)Μάλιστα όπως το έγραφα και στις Γλαρένιας πρέπει να οργανώσουμε συνάντηση. Εμείς είμαστε κοντά. Τώρα μένει να πείσουμε τους άλλους να έρθουν προς τα εδώ ή να μας προσακλέσουν αυτοί στην Αθήνα.
Περιμένω να σε δώ και με καινούργιες αναρτήσεις.
Φιλιά και Αγκαλιές και απο μένα.

candy's τετραδιάκι είπε...

Εγω τιποτα??? κλαααααααααψ!!!

(ετσι να νοιωσεις ενοχικος)

χεχεχε :)))

Μακια Γιωργακη μου το ξερω οτι χαθηκα :)

Σ'αγαπω!

:*

George είπε...

Καντουλίνι μου
εσύ με εγκατέλειψες και γυρνά δεξιά και αριστερά με τους Τάκηδες και δεν ξέρω και με πόσους άλλους. :))))
Και θέλεις και βραβείο ε??
Εσύ βεβαια έχεις κερδίσει στην πράξη το βραβείο εγγύτητας. Βλέπεις απο τα σούρτα φέρτα σου ξέχασες οτι με έχεις μαντρώσει :) σε κοινό μπλόγκ. Αχ!!! Έριξες μαύρη πέτρα στις ματιές μας!!!

Να' σαι καλά και θα σε βλέπουμε τακτικά ελπίζω. ¨Ηδη σε καλοσόρισα πάντως. :*

candy's τετραδιάκι είπε...

Παντα βλεπω τις ματιες μας μικρουλι μου...ηδη ετοιμαζω εκπληξουλες :))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο άσε τα βραβεία, σοβαρέψου λίγο και ανασκουμπώσου!
Εμφανίστηκε νέος "εχθρός" κι είναι και ανταγωνιστικός πανάθεμά τον!
Κάτσε στην εξόπορτα της Μαριλίτσας και μόλις δεις τον Ταχυδρόμο να μπαίνει πάτησέ του το κορδόνι!
Να γκρεμοτσακιστεί ο άτιμος!

George είπε...

Καντουλίνι
περιμένω τις εκπληξούλες μα αγωνία. :)

George είπε...

άσκαρ φίλε μου
με στεναχωρείς. Εγώ ολόκληρο βραβείο σου χάρισα και εσύ με μαλώνεις και μου ζητάς να σοβαρευτώ.
Ρε ! όλο εχθρούς βλέπεις. Ο ταχυδρόμος απλά μεταφέρει γράμματα. Τι τον φοβάσαι?? Το πολύ πολύ να πηγαίνει το γράμμα. :)
Όσο για την Μαριλίτσα μην την φοβάσαι! Είναι βράχος. Με τον ταχυδρόμο το πολύ πολύ να τον κεράσει ένα αναψυκτικό και να τον διώξει. Αλλά μην ανησυχείς, δεν είδες οτι έχω στήσει σκηνή απ' έξω? Α! όλο ανασφάλειες είσαι βρε παιδί μου.
Α! Μας ήρθε και το Καντουλίνι! Α τι στο λέω? Αφού πρώτα σε εσένα ήρθε. Μπαγασάκο μου την έφαγες αυτήν. Μωρέ δεν θα καταφέρω να σου κλέψω μία?? Τι στο καλό μέλι έχεις?? :))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο, για σένα προόριζα την Αστερόεσσα, αλλά πάει, μας έφυγε κι αυτή!
Αλήθεια, η Νανά σου αρέσει; Να κάνουμε κατάσταση;
Όσο για μένα, πάω να βάλω καμιά ταχυδρομοπαγίδα, γιατί καθόλου δεν με καθησύχασες μ' αυτό που είπες ότι "το πάει το γράμμα"!
Με συγχωρείς που δεν χάρηκα για το βραβείο σου, αλλά κάτσε πρώτα να σβήσω τη φωτιά στα πατζάκια μου και μετά θα σ' ευχαριστήσω φίλε μου...

George είπε...

Ασκαρ δεν την έχω προσέξει καλά την Νανά. Περίμενε να δω και να σου πω.
Όσο για τον Ταχυδρόμο μην τον φοβάσαι μωρέ. Μα καλά σε σκιάζει ένας άντρας που κουβαλάει τσάντα και μεταφέρει γράμματα?? :))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο, σου έχω κι εναλλακτική πρόταση: την κοχυλένια! Όταν γυρίσει κι αυτή απ' τις διακοπούλες της, θα πέσει σαν ώριμο φρούτο στην αγκαλιά σου...
Αλλά τώρα μην αποσπάμε την προσοχή μας απ' τον κυρίως στόχο: Δεν πρέπει να περάσει το κατώφλι της Μαριλίτσας ούτε κουνουπογραμματόσημο!

George είπε...

Χεχεχε βρε μανία με την Μαριλίτσα!! Ρε αφού δεν μας θέλει. Τι σκατά άντρες είμαστε και παρακαλάμε. Πάμε να πιούμε κρασάκι και κάτι θα βρεθεί. Το πολύ πολύ να κάνουμε εισαγωγή απο άλλες πολιτείες.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ Γιώργο, είναι "για το γαμώ το"!
Δεν μπορεί ένας Σαλονικιός, και μάλιστα θεατρόφικος (πολύ οξύμορο ακούγεται αυτό), να φάει τη γκόμενα στην ψύχρα!
Μωρέ θα τον μπαζώσω σου λέω!
(έχεις κανα καλό "εισαγόμενο" ρε μπαγάσα; για πε... για πε)

marilia είπε...

Γιώργο, ευχαριστώ για το... βραβείο. Να 'σαι καλά που με σκέφτηκες! :)

σνουποφιλί

(και φρόνιμα εσείς οι δυο, ντάξ;)

Osiris είπε...

Γιώργο πέρασα να σου πω μια καλημέρα.

Καλή συνέχεια και πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο σου. ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Γιώργο,

Αυγουστιάτικο βραβείο βλέπω! Σε ευχαριστώ πολύ!

Από ότι βλέπω εσύ δεν έφυγες ακόμα? Άντε να πας διακοπές…

Καλή σου μέρα!

Πολλά φιλιά!

George είπε...

ρε φιλαράκι
αν ειναι σαλονικιός το παλικάρι καλό παιδί θα είναι. Ε!! και άμα είναι καλό παιδί χαλάλι της ρε σύ. Εσύ την είχες άρχόντισα και κυρά αλλά τις κουτσουκέλες σου τις έκανες. Ολόκληρο χαρεμιι διατηρείς. Η Μαριλίτσα είναι κορίτσι που ένα καλό παιδί το δικαιούται. Οπότε άσε τα παιδιά στην ησυχία τους.

George είπε...

Μαριλίτσα μου
άκουσες να λέω ποτέ κακά λόγια για σένα?? Το βραβείο σου αξίζει και έτσι στο απένειμα.
Να περνάς καλά είτε με τον παλιόφιλο είτε με τον ταχυδρόμο. :))))

George είπε...

Όσιρη
καινούργιε φίλε μου χαίρομαι που σε βλέπω στο μπλόγκ μου. Να το κάνεις λημέρι όταν θέλεις να ξεκουράζεσαι απο καμιά πειρατεία σε αυτά τα νερά. :)))) Να σου πώ πάντως όταν πρωτοήρθα στο δικό σου με φόβισες. Όλο κάτι σπαθιά και κάτι τεράστιους σταυρούς συνάντησα και τρόμαξα. Αληθινός πειρατής δλδ. Αλλά στην συνέχεια διάβασα και ωραία σκέψη. Τελικά οι πειρατές έχουν ένα δικο τους όμορφο και ξεχωριστό τρόπο να βλέπουν τα πράγματα. Την καλημέρα μου.

George είπε...

Κοραλλένια μου
χαίρομαι που σε βλέπω εδώ μετά τις διακοπές σου. Σε βλέπω να χαμογελάς. Μμμμ σημάδι ότι ήταν όμορφες και σου χάρισαν τις στιγμές που ήθελες. Ξενοιασιάς, και χαλάρωσης. Ελπίζω το χαμόγελο σου να κρατήσει για όσο το έχεις ανάγκη.
Εγώ θα φύγω σε κανα δυό μερούλες. Αρχίζω να νιώθω οτι τις χρειάζομαι κατεπειγόντος.
Την καλημέρα μου και ένα φιλί για συντροφιά. :)

Ανώνυμος είπε...

Όμορφες ήταν Γιώργο μου αν και ολιγοήμερες…τα καλύτερα όμως έπονται… ετοιμάζω βαλίτσες και αύριο πετάω…

Σου εύχομαι από καρδιάς να περάσεις κι εσύ πολύ όμορφα εκεί που θα πας!

Πολλά κοραλλένια φιλιά κι από μένα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο μου, τώρα που το σκιάξαμε τον Σαλονικιό και λάκισε, ηρέμισα λίγο και πέρασα να σε ευχαριστήσω για την βράβευση!
Αύριο φεύγω για ολιγοήμερες διακοπούλες. Εσύ καλού-κακού έχε το νου σου στη Μαριλώ!

Την καλημέρα μου σε όλη την παρέα εδώ μέσα...

George είπε...

Κοραλένια μου
το ίδιο εύχομαι και σε σένα. Να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται. Να γεμίσεις την ψυχούλα σου με εικόνες χρώματα αρώματα. Αισθήματα και συναισθήματα άστα στην άκρη :)
Φιλιά και απο μένα.

ΥΣ. Επειδή σαν να βλέπω το μάτι σου άσπονδου φίλου μου που βρίσκεται κατω απο το δικο σου σχόλιο να γυαλίζει, σε ενημερώνω οτι πρέπει να μείνεις μακριά του. Προσοχή μην σε βάλει στο χαρέμι του. Και μην νομίζεις οτι εσύ δεν "πέφτεις" εύκολα. Είναι μεγάλη μαλαγάνα (κάπου την άκουσα τώρα τελευταία αυτή την έκφραση :) ). Να θυμάσαι πως εχει μεγάλο χαρέμι και η επιβίωση είναι δύσκολη εκεί.

George είπε...

Φιλαράκι άσκαρ σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα στις διακοπούλες σου αλλα την Μαριλίτσα δεν μπορώ να την προσέχω. Βλέπεις σε 2 μερούλες φεύγω και εγώ.
Μην ανησυχείς όμως. Οι σαλονικιώτες είναι καλά παιδιά και θα μας την προσέχει αυτός. Είμαι σίγουρος οτι θα βρίσκεται σε καλά χέρια. :)

Υ.Σ. Επειδή σε ξέρω οτι όταν αρχίσει την λειτουργία της η κάτω κεφαλή σου η επάνω σταματά σε ενημερώνω κάτω τα χέρια σου απο τις γυναίκες μου. Σε έχω δει πως γλυκοκοιτάς την Κοραλλένια και γι αυτό σε ενημερώνω να το ξεχάσεις.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο, η Κοραλλένια θα είναι ο επόμενος στόχος μου μόλις επιστρέψω απ' τις διακοπούλες.
Να τη θεωρείς ήδη εξέχον μέλος του χαρεμιού...
Κι όταν καμιά φορά μάς επισκέπτεσαι θα σου κάνω το χατίρι να τη βλεπεις να χορεύει τον χορό της κοιλιάς!

George είπε...

άτιμε θα πεθάνεις.
Πάω να ξεθάψω το γιαταγάνι του παππού μου και το εχω θαψει για τετοιες στιγμές.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο μου,

Όταν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς? Χαχαχαχα

Πάλι καλά που φύλαξες το γιαταγάνι του παππού αλλά πίστεψε με η δύναμη του λόγου είναι πολύ πιο κοφτερή. Μην ανησυχείς…

Καλό απόγευμα να έχεις! Πολλά φιλιά!

George είπε...

αν τολμήσει να σηκώσει τα μάτια του πάνω σου ........ μαύρο φίδι που τον έφαγε......

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ Γιώργο, όταν χθες βρέθηκα εγώ στη θέση σου, το έπαιζες άνετος και κουλ. Κι από πάνω μου έκανες και κήρυγμα "να μην είμαι ανασφαλής"!
Έχουν, όμως, οι καιροί γυρίσματα Γιώργαρε και τώρα είναι σειρά σου να τσιτσιριστείς!

Όσο για σένα μικρά, μεγάλη μπουκιά να τρως, μεγάλη κουβέντα να μην λες! Έτσι;

George είπε...

Κοίτα άσπονδε φίλε!
Χθες ηταν μια άλλη μέρα. :)
Βέβαια αν θυμάσαι έμενα μαζί σου. Ως και σε ναρκοπέδιο έπεσα.
Και εσύ πως με ξεπληρώνεις για όλα αυτά??
Αρχίζεις να απλώνεις τα δίχτυα σου και όποια πιάσεις. Ε αυτό λεγεται ατιμία.
Οπότε τι να κανω. Θολώνω.

Και μην την ξαναπείς μικρά. Και θα λεει και θα τρώει ότι θέλει. Με ακούς??

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιώργο, αναταλλάσσω όλο το χαρέμι με την Κοραλλένια σου! Δέχεσαι;

George είπε...

ΟΧΙ όπως ο ΜΕΤΑΞΑΣ

George είπε...

Ε! λοιπόν φιλε μου το ξανασκέφτηκα.
Αξίζει να χαλάσει μια φιλία για μια γυναίκα?? Θα την αφήσω ελεύθερη να διαλέξει. Ε ! και αν εισαι ο τυχερός της .... τι να κάνω??
Να χαίρεστε και οι δύο.
Ελεύθεροι λοιπόν να κάνετε οτι θελετε. Ορίστε τώρα ευχαριστήθηκες??

Ανώνυμος είπε...

Τι διαβάζουν τα ματάκια μου…

Αστειάκια έτσι?

Μεγάλες δηλώσεις έκανε ο φίλος σου Γιώργο μου…αλλά οι δικές σου ακόμη μεγαλύτερες και σοφότερες!

Η Κοραλλένια ανήκει στον απέραντο ωκεανό και σε κανένα χαρέμι…

Καλές διακοπές και στους δυο σας.

ΥΓ Αν δεν κάνω λάθος η πανσέληνος είναι αύριο το βράδυ και όχι απόψε…αφήστε λοιπόν τις ανασφάλειες για αύριο…χαχαχαχαχα

George είπε...

Κοραλλένια μου
καλά μας τα λες οπότε καλύτερα να σιωπήσουμε.
Είπαμε αρκετά άλλωστε και νομίζω το δικαιούμαστε να μην μιλούμε τώρα.

Υ.Σ. Αυτές οι ανασφάλειες γίνεται να μην με επισκεφτούν???
Φιλιά.

Σοφία είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο. Να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι πάντα με πολλή αγάπη γιατί είσαι από τους παλιούς αναγνώστες μου και τα σχόλιά σου πάντα μου έφτιαχναν τη διάθεση. Φιλιά πολλά και αγκαλιές!

George είπε...

Σοφία μου
δεν ξεχνώ και εγώ ότι είμαστε μαζί απο παλιά. Έτσι νομίζω οτι φυσιολογικά αυτά τα άτομα τα θεωρώ πιο κοντά μου. Έτσι νομίζω οτι το βραβείο δίκαια στο απονέμω. :) Αν και όπως έγραψα με σένα ταξιδεύω. Κάθε φορά που διαβάζω ένα ταξιδιωτικό σου θέμα νομίζω πως είμαι εκεί στο ταξίδι που περιγράφεις. Σαν να ταξιδεύουμε παρέα. ;) Αν λοιπόν υπάρχει βραβείο ταξιδιωτικού μπλόγκ νομίζω οτι το αξίζεις δικαιωματικά.
Την καλησπέρα μου με ένα φιλί και αγκαλιά.